با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین
با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین

شعور نداری که

هر کس یک فحشِ تحبیب خاص دارد که نثار عزیزش می‌کند. دشنامی از سر شوخی که ملایم و رقیق شده است برای وقت‌هایی که حرصت را در می‌آورد، فحشی که پسِ چهره‌ی نازیبایش، «دوستت دارم»ی در خود پنهان دارد.
از خودم شروع می‌کنم؛ فحشِ تحبیب من، این است:
«احمق جان!»
البته پیام کردنش، حلاوتی دوچندان دارد!
نظرات 3 + ارسال نظر
س.ایرانی سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 14:31 http://thomascrown.blogsky.com/

من از ای تو روحت استفاده می کنم
البته با چاشنی لبخندی ملیح !!!

دوست جمعه 15 آذر 1392 ساعت 13:42

خوبه ها
یه نظرسنجی باشه برای پیداکردن فحش محبوب و مهربانانه آدم‌ها
ورژن ما که بـــی‌شـــرف گفتن است
با همان لبخند ملیح و نگاه مهربون

ف. جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 02:29

مشنگ جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد