با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین
با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین

تا ابد گرفتار

آهنگی را پیدا کردم که سولوی گیتار ترانه «گلنار» «داریوش رفیعی» است که «شهرام ملک‌زاده» در دانشگاه شیراز اجرا کرده است.
خوب، چون دو اسم محبوبم در این تک‌جمله آمده است، ناچارم که لینک دانلودش را بگذارم!


دریافت «گلنار» با صدای «شهرام ملک‌زاده»

نظرات 2 + ارسال نظر
رویا پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 18:08 http://carrera.persianblog.ir/

از ریتم آهنگا خیلی خوشم میاد!خوب بود...
تک جمله چیه؟نفهمیدم!
(آقا ینی چی انقد دیر به دیر آپ میکنی خب من هر روز الکی یه دور کامپیوترو خاموش روشن میکنم!)

تک جمله که نبود، حالا گیر ندید!
رطب خورده منع رطب؟!
خودتون رو نمی‌گید که فقط هِدِر خالی هستید.
والا هستم و نوت آماده هم دارم ولی قلیل‌مخاطبین در سفرند.
فریاد را باید در کوه زد که صدا بپیچه نه در بیابان.

رویا چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 14:01 http://carrera.persianblog.ir/

کو هدر خالی!!!!!!!!!
درسته وب ما خاک خورده و فرسودست ولی خب حداقل میخواید تیکه بندازید یه نیم نگاهی کنید اولش...

بله
سر غیرت آمدید و یک تکانی به خودتان دادید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد