با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین
با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین

ولی افتاد مشکل‌ها

• ببین. خیلی‌ها به من می‌گن که تو قشنگ نیستی. من هم که حوصله ندارم وارد بحث با این بی‌بصیرت‌ها! بشم، جواب می‌دم در عوض اخلاقش خوبه.
•• چرا اینا رو به من می‌گی؟
• می‌خوام در جریان باشی؛ اگه روزی یکی از این نامردا! اومد و گفت من از خوشگلیت دفاع نمی‌کنم، بدونی اصل ماجرا چیه.
•• (با بغض) یعنی من قشنگ نیستم؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
ل.س یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 23:50 http://www.ghedim.blogfa.com

تخصص می خواهد.
اینکه از یک مفهوم خوب یک جمله بسازی که جایزه اسکار سوء تفاهم را از آن خود کند تخصص می خواهد.
دخترها خصوصا آنها که درون زیبا دارند به رک گویی در باب ظاهر حساسند. حساس با تاکید روی سین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد