با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین
با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین

اگه گریه نباشه دق می‌کنه

گاهی وقتا دل من پر می‌زنه، پر می‌زنه
می‌ره تهرون خونه‌مون سر می‌زنه، سر می‌زنه

می‌ره با خاطره‌هاش حال می‌کنه
برمی‌گرده دوباره در می‌زنه

می‌گه اون شهر شما خوب جایی بود
خونه‌تون هنوز پر از زیبایی بود

گلی که کاشتی تو باغچه‌ست هنوزم
عکس تو بر سر تاقچه‌ست هنوزم

اما مادر، دو تا چشماش به دره
که عزیزش هنوزم در سفره

شبا وقتی به چشاش خواب نمی‌ره
حافظ‌و برمی‌داره فال می‌گیره

تعدادی از ره‌گذران این وبلاگ با جست‌وجوی جمله «گاهی وقتا دل من پر می‌زنه» به این جا می‌رسند که به در بسته هم می‌خوردند. برای آن که اینان با دست خالی از این جا نروند و بیش‌تر برای دل خودم پیوند دریافت این ترانه را می‌گذارم.
شعر از «هادی خ‌رس‌ن‌دی» است و سه‌چهار نفری خوانده‌اندش ولی اصل ترانه با صدای «منوچهر سخایی» است.


دانلود ترانه «گاهی وقتا دل من پر می‌زنه»

گاهی وقتا که هوایی می‌شه دل
خسته از رنج جدایی می‌شه دل

باز سر درددل‌و باز می‌کنه
در پی عقده‌گشایی می‌شه دل

گریه رو سر می‌ده هق‌هق می‌کنه
اگه گریه نباشه دق می‌کنه

وقتی خوب چشمام‌و پرآب می‌کنه
لالائی می‌گه من‌و خواب می‌کنه

تو خوابم مادره چشماش به دره
که عزیزش هنوزم در سفره

چرا ترانه‌هایی را که از غم فراق خانه می‌نالند دوست دارم؟
شاید به دلیل این دوری دوازده ساله از خانه که همیشه در رفت و برگشتم و انگار حالا حالاها تمامی ندارد.

نظرات 8 + ارسال نظر
مرضیه چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 07:20

خداییش این زندگی نیست... این که هی در رفت و آمدی...
--------------------------
به عبارتی دهن ما رو گچ گرفتی با این ترانه ات!!! خفمون کردی!!! کشتی ما رو!

اگه می دونستی چه حالی می کنم باهاش، نمی زدی تو ذوقم.

تو چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 19:47 http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

مهم نیست این رفت و آمدا وقتی با ماهرخی نشستی خوش باش...

مجید جمعه 9 دی 1390 ساعت 18:20

خیلی حال کردم با ترانه هات...
بهم حال دادی...
خواهش می کنم ادامه بده
موفق باشی

محمد جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 21:37

به به خیلی باحال بود

رضا دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 23:16

دمتـــــــ گرم

[ بدون نام ] دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 23:29

من ایتجا رو هم پیدا کردم...
http://clarissa.mihanblog.com/post/111

شهرام شنبه 17 تیر 1391 ساعت 12:39

سلام دوست عزیز
خواستم تشکر کنم به خاطر وبلاگ خوبتان و به خصوص این آهنگ زیبا از منوچهر سخائی که خیلی وقته دنبالش بودم و تونستم از اینجا به راحتی دانلودش کنم .
راستی آهنگ کامل نیست
اگه براتون ممکنه کاملش را برای دانلود بزارید .
بازم ممنون .فداتون

سلام
خیلی گشتم، کامل‌تر از این نبود.

مجید یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 23:56

دست گلت درد نکنه , منو بردی به دوران نوجوانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد