با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین
با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین

بی‌من در یَمَن

قهر که بودیم، بیش‌تر از هم خبر داشتیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مرضیه جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 10:42

این هم یه مدلشه دیگه

مدل خوبی نیست.

مرضیه جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 16:36

مدل خوبی نیست، عوضش کن... دست خودته که.

تو شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 15:56 http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

اتفاقا مدل خوبیه یه جورایی...

سیب شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 17:25 http://www.sibeleila.persianblog.ir

نه عوضش کنید
اینجوری حال نمیده
من هم با یکی قهر بودم بیشتر ازش خبر داشتم
بعدش الان که آشتی ام هی بی خبرم
یا هی میریم رو اعصاب هم دل همو می شکونیم
حالا تصمیم گرفتم باز باهاش قهر کنم بلکه دورادور بهش هی انرژی مثبت محبت آمیز ارسال کنم شاد باشه

خوب گرفتید.
من هم موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد