با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین
با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین

که دوستش داری از چشمات معلومه

اگر دوستی تلفن نوکیایی داشته باشد و اجازه‌ی دست‌رسی بدهد، پس از سرک کشیدن به بخش پیام‌ها که از تفریحات لذت‌بخش و سالم! من است، دومین جایی که سر می‌زنم، قسمت موزیک پلیر Music player، Playlist، بخش بیش‌تر پخش شده‌هاست Most played tracks.
برایم جالب است بدانم دوستان، چه ترانه‌هایی را بیش‌تر گوش می‌کنند. و از خودم می‌پرسم چرا؟ یک جورهایی شبیه تست‌های روان‌شناسی است که به وفور در اینترنت و نشریات هست. اگر دقت کنیم متوجه شباهت‌های میان مضمون این ترانه‌ها با شخصیت صاحب گوشی خواهیم شد. سن، جنسیت، تحصیلات، محل رشد و زندگی و حتا جمع دوستان، نقش مهمی در شکل گیری سلیقه‌های ما دارد. از لابه‌لای نت‌ها و اشعار و آواها می‌توان کیفیت روزهای گذشته و وضعیت روحی اکنون را دریافت.
 تجزیه و تحلیل دوستی که تا حدودی می ‌شناسیمش با موسیقی‌ای که دوست دارد، سرگرمی مفرحی است که گاه به نتایج جالبی ختم می‌شود.
برای فتح باب، 20 ترانه‌ی بیش‌تر پخش شده‌ی گوشی خودم را تا تاریخ 27 مهر 89 در زیر فهرست می‌کنم. آش شله قلم‌کاری از آب درآمده که شوری و بی‌نمکی‌اش را دیگر نمی‌دانم.



احتیاجی به گفتن نیست، حتماً خودتان می‌دانید که این فهرست مثل Top ten پرفروش‌های سینمای هالیوود، دائم‌التغیر است و با گذشت روزها و هفته‌ها، مقام ترانه‌ها جابه‌جا می‌شود و عده‌ای حذف می‌شوند و گروه جدیدی به جای‌شان می‌نشینند.
نظرات 3 + ارسال نظر
هادی شنبه 8 آبان 1389 ساعت 09:32 http://rahibeaseman.blogsky.com/

سلام
سلیقه شما هم بد نیست مجتبی جان

سیب یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 17:46 http://sibeleila.persianblog.ir

اگر درست متوجه شده باشم منظورتون اینه که
که دوسش داری از گوشیت پیداست . . .

از هر دوشون پیداست

سحر چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 09:45

ببین من آهنگای غم انگیز گوش میدم
نظرتون؟
یعنی خودکشی می کنم؟

نه
اطرافیانتون رو تا مرز خودکشی می برید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد