با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین
با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین

انتقادها همه ناسازند

«من از انتقاد سازنده استقبال می‌کنم.»
تکراری‌تر از این، دروغی در مصاحبه‌های رسانه‌ای شنیده‌اید؟

نظرات 5 + ارسال نظر
غزلک دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 22:28

:)

[ بدون نام ] دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 22:36

سلام

مرسی از توجهتون، احتمالاً اشکال از سیستم خودم بوده

سر فرصت دوباره امتحان میکنم

راستی، من اولین بار که اومدم اینجا، شما رو لینک کردم

من اصولا از وبلاگی که خوشم بیاد لینکش میکنم، ولی از بده بستون لینک خوشم نمیاد

منظورم اینه که اگر بخاطر لینک من شما هم لینک کردین، توقعی نبوده و نیست.

مطالبتون هم واقعا جالبه

انگار یه حرفائیه که بارها دلم میخواسته بگمش، که شما خیلی موجز بیانش میکنید

موفق باشید
(سعی کردم اینا رو ایمیلی بگم، ولی نشد! اگر خواستید، بعد از خوندن این نظرو حذف کنید)

غزلک دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 22:37

قبلی من بودم:دی

فاطمه سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 08:55 http://www.aim2aim.persianblog.ir

سلام دوست جان
آمده ام دعوتت کنم به زنجیره وبلاگی معرفی 7 کتاب تأثیر گذار در زندگی ات.
ان شاء‌... به زودی در اولین پست خودت نام 7 کتاب تأثیر گذار در زندگی ات را برامون بنویس و شما هم متعاقبا دوستان دیگری را دعوت کن.

هادی سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 14:53 http://parishooni.blogsky.com/

سلام مجتبی جان
این جمله دروغ نیست بلکه یه جوک خنده داره واسه اینکه مردم یه کم بخندن
ایام به کام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد