با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین
با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین

تو بسی بهتری ز نرگس و ناز

«داریوش رفیعی» را با ترانه‌های «گلنار»، «زهره» و «شب انتظار» می‌شناختم. یک شب، وسط وب‌گردی‌ها که دنبال زندگی‌نامه‌اش بودم برخوردم به ترانه‌ی «باد بهاری». دانلود کردم و گوش دادم. دو دقیقه‌ی ابتدایی، آهنگِ خالی بود و من هم لابه‌لایش سایت‌ها را می‌خواندم ولی حس می‌کردم که بعد از این مقدمه‌ی طولانی، قرار است اتفاق خوبی بیفتد.

همان شد. داریوش رفیعی را خیلی دوست دارم به دلایلی که یکی از آن‌ها زندگی کوتاه و مرگ غم‌انگیزش در زمستان نیم قرن پیش است. ولی نمی‌دانم چرا تأثیر صدایش در این تصنیف بر من خیلی بیش‌تر است. سریع ریختم توی گوشی و این چند وقت این قدر گوش کردم که رتبه‌ی سومmost player tracks  موزیک پلیر تلفنم شده.


 باد بهاری


در ضمن «ستار» هم این ترانه را بازخونی کرده:


باد بهاری با صدای ستار

نظرات 2 + ارسال نظر
چکاوک دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 13:29 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

سلام دارم دان میکنم امیدوارم حس خوبی بهم دست بده...
وب خوبی دارین!

چکاوک دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 13:30 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد