با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین
با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین

خوبی، خوشی، عروسی

زمان نوجوانی ما، برنامه‌ای ترکیبی از تلویزیون پخش می‌شد که «محمد صالح‌علاء» مجری‌اش بود (اگر اشتباه نکنم.)
ترانه‌ِی تیتراژ قشنگی داشت که در کمبود امکانات آن زمان، با چسباندن ضبط صوت به بلندگوی تلویزیون، بر روی کاستی ضبطش کردم که حالا نمی‌دانم کجاست. ولی شعرش یادم مانده، بس که ساده بود.

آی کیهان، اطلاعات
ماهنامه و مجلات
آی شرح و عکس و تفسیر
از تهران و ولایات
اصل خبر همینِ
ایران، جان زمینِ
مقصود از امت گل
مردم این سرزمینه
آی دوستی دوستی دوستی
خوبی، خوشی، عروسی
به داد هم رسیدن
دست دادن و روبوسی
نظرات 12 + ارسال نظر
بی نام سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 02:04

به داد هم رسیدن
دست دادن و روبوسی

یادش به خیر...

[ بدون نام ] دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 22:19

وقتی صدایی میاد
کسی پناهی میخواد
هر جا دلی شکسته
هموطن تو رو میخواد

چه یادته تو!

دارا پنج‌شنبه 22 آبان 1399 ساعت 01:36

اسم برنامه چی بود؟ من سالهاست هر از گاهی گوگل میکنم تا اسم برنامه و این تیتراژ رو پیدا کنم ولی چیزی دستم نیومده هنوز

کاش یادم مونده بود. از این برنامه‌های ترکیبی بود که اون زمان تازه مد شده بود.

امیر جمعه 22 بهمن 1400 ساعت 03:48

سلام به شما و دوستانی که نظر داده اند از همه ممنونم من هم خیلی پیگیر این ترانه شاد و زیبا هستم ولی اثری از آن نیست ! از اینکه این مطلب و شما افراد هم فکر را یافتم خوشحال شدم. پیروز باشیم . ان شاءالله

الیاس جمعه 20 اسفند 1400 ساعت 15:37

منم میخواااامش

عادل جمعه 3 تیر 1401 ساعت 06:34

سریال اژانس دوستی

سلام یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 09:45

اگر اشتباه نکنم یه راننده تاکسی بود که هربار مشکل یه نفرو حل میکرد

علی سلطان کاشفی جمعه 16 دی 1401 ساعت 15:32

سلام دوستان

اسم این برنامه کی میگید ، مسافر بود
به تهیه کنندگی و کارگردانی : استاد عزیزم محمد صالح علا

داستان راننده تاکسی ای بود که مشکلات دیگران و سعی میکرد حل‌کنه ، با بازی شهرام زرگر عزیز که‌اولین کارش بود ، این اهنگ زیبای ای کیهان‌اطلاعات هم شعرش از خود استاد صالح علا بود
اهنگساز : مرحوم ناصر چشم آذر
و با صدای دوست و استاد عزیزم : مهرداد کاظمی

آفرین به این حافظه و ممنون از لطف‌تون

ع-خ سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1402 ساعت 15:18

باسلام. لطفا این شعر آی دوستی دوستی دوستی خوبی خوشی عروسی را از کجا پیداکنم. چون باهاش خاطره دارم و واقعا منو به یه دنیا و رویای دیگه میبره. لطفا هرکس بلده یا میدونه چطوری پیداش کنم بهم بگه. ممنون؟

حامد شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 04:39

آقا یا خانوم ع _ خ عزیز منم خیلی دلم میخواد این برنامه رو دوباره ببینم .یادمه آخر شب پخش میشد و تقریبا همه اونموقع خواب بودن .یادش بخیر‌. ببخشید من اشتباهی انگشتم خورد پیامتون رو دیس لایک کردم.شرمنده

محمود صالحی سیاوشانی پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ساعت 22:25

هر جا صدایی میاد کسی پناهی می خواد هم وطن تورو میخواد تورو خدا این ترانه پیدا کنید

عباس خراسانی جمعه 24 فروردین 1403 ساعت 19:48

سلام بچه ها. لطفا اگر کسی این آهنگ آی دوستی دوستی دوستی خوبی و خوشی عروسی. تروخدا هرکسی که بلده به من هم معرفی کنم چون بدجوری باهاش خاطره دارم و عاشقشم و منو میبره تو یه عالم دیگه و خاطراتم زنده میشه. باتشکر❤️

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد